Stas Kızlar 27 haftaya girmek üzereyim son birkaç gündür belime iğne batması gibi oluyor ama bugün çok arttı magnezyumu da içtim geçmedi henüz birde plesenta previayım korkmalı mıyım normal midir
ilkin41 Stas idrar yolu enfeksiyonum var aynı durumu yaşıyorum acaba bir tahlil mi yaptırsanız belki sizinde o yüzdendir
ilkin41 Stas bende de yoktu rutin 27. Hafta kontrolümde çıktı meğer bel ağrım yani böbrek ağrısıymış çok şiddetliyse eğer gitmekte fayda var bir doktora ve bol bol su içip solunuza doğru uzanın o an