Kızlar mide yanmalarım hep vardı ama son iki gündür enteresan bir şişlik var ve içten içten ağrım var mide koruyucu içsem de o şişlik rahatsız edici bir şekilde kaliyor çok acıkıyorum yerken bile ağrıyor sabah çay içiyordum ilk yudumda bile midem yandı desem ki yemek yedimde midem yanıyor o da değil. Akşam bir kaç incir yedim ve kefir içtim aynı su içtim iki yudum sanki dünyayı yedim ölüyorum açlıktan ama yaşayan fikri olan varmı mide spazmı mı geçiyorum normal mi nedir bu acile Dalan gitmeli miyim ????