Bugün kasıklarımda aşırı ağrı vardı geceden beri hissediyorum. Doktora gittim öğleden sonra. Ultrasonla bakti bebek baya aşağı da dedi 20 haftalık hamileyim. Bol bol dinlen dedi. 3 tane proluton iğne verdi 1ini yaptırdım diğer ikisini 5 gün arayla vurulcam. Benim gibi olan var mı. Bebek yukarı çıkıyor mu? Yürüdükçe ağrı giriyor kasıklarıma.