Merhabalar, 19’unda acil sezeryan ile oğlumu dünyaya getirdim. Hastanede bol bol yürümeye çalıştım. Dün eve çıktık. Evde de aktif olmaya çalışıyorum. Doğru dürüst yatmadım. Bebeğimi emzirmeye çalışıyorum. Oturmak, kalkmak tam bir işkence. Yürürken dikişlerim inanılmaz sızlıyor. Bu süreç ne kadar sürüyor? 3 günde ayaklandım diyenlere inanamıyorum. Tavsiyeleriniz var mıdır? Büyük tuvalet sorununu da nasıl çözdünüz? Herkese sağlıklı günler diliyorum.