Mckeymouse Arkadaşlar anneme para göndermem lazım biraz acil ama hiç banka hesabı yok PTT den isme para gönderiliyor mu aklıma başka bir şey gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim yada gönderilmiyrsa başka nasl ulaştırabilirm yarın halletmem lazım
Daisy0000 Mckeymouse Canım nasıl yapılıyor bilmiyorum ama öğrenciyken abim telefon numarama yollardı ,ATM’den telefon numaramı ve numarama gelen kodu girerek çekiyordum .. Bi arastir istersen
Birglbiray Mckeymouse PTT bilmiyorum ama ziraatten direk isme gönderebiliyorsunuz bankamatikten diye biliyorum bi kaç kere öyle göndermiştim ama şuan nasıldır bilmiyorum işinize yarar belki
AZRATALHAmoms Canım banka hesabına gerek yok artık numara üzerinden de para gönderebiliyosun. Gönderdiğin kişi atm den gidip çekiyo
hilalmami Mckeymouse ptt den gönderiliyor gidip tc si ile gönderebilirsiniz. Eger giç banka hesabı kullanmıyorsa atm den numara ile çekemeyebilir en mantıklısı ptt den göndermek şube adı isteyebilirler
yanlisanlamaama Mckeymouse ben öğrenciyken annem hep pttden gönderiyordu tam hatırlamıyorum ama kimlikle gişelerden alabiliyordum parayı tabi komisyon kesiyor o ayrı mesele
Mckeymouse yanlisanlamaama ne kadar kesiyor acaba 10-20 TL ise hiç önemli değil tek derdim para ulaşsnda
yanlisanlamaama Mckeymouse ben okuduğum zamanlar çok küçük bir meblağ kesiliyodu diye hatırlıyorum ama 10 sene öncesi bu şimdi ne kadardır bilmiyorum inanın