Ipekprl 16.haftadayım. Geçen gün yaşadım aynı şeyi, kahverengi lekelenmem oluyordu ama bir kaç damla pembe geldi peçeteye. Hemen gittik doktoruma. Muayene etti çok şükür hiçbir sıkıntı yok dedi bebekte de rahimde de. Olabiliyor önceden kalma kandır regl kanaması gibi olmadığı sürece gelmeyebilirsin dedi bana. Progestan kullanıyordum zaten sabahları, akşam da kullan dedi yatmadan. Ben telaş yapma diye söylüyorum. Sen yine de baktır için rahatlasın canım 🌸