Ayshaaa_q Bebek2020 Canım nezaman yumurtlama gördün Benim adet tarihim 26 yada 28 Yumurtlama tarihim 14 3 gün pozitif gordum
incikupelikiz Bebek2020 benimde 28i. 10 11 12 sinde pozitif gördüm ovulasyonda. Ara ara kasık ağrılarım (daha çok batma gibi) oldu ama bugün tam regl öncesinde olduğu gibi kasık ağrım başladı geçen ay da tam 1 hafta önce başlamıştı ağrım o yüzden pek umudum yok sanırım regl olcam 🤷♀️
Saby06 Bebek2020. Bat 25 benimde bugün test yaptım silik çıktı Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah☺️☺️
Bebek2020 Sevaall merhaba canım belirtin var mı benim hiç yok şu anda sadece kasık ağrım başladı bugün ama geçen ay çok umutlendim olmadı bu defa o kadar umutlu değilim
Bebek2020 Ayshaaa_q çok sevindim canım benim yumurtlama takvimde 13u görünüyor ama ben ovulasyon testi kullanmadım bu ay olmazsa gelecek ay ovulasyon deneyeceğim ama test yapmak istemedim bir kaç gün daha beklemek istiyorum belirtim yok gibi bir şey şuan
Sevaall Bebek2020 benimde şuanlık hiç belirtim yok canım …sadece geçen gece sol kasığımda bir ağrı oldu hemen geçti… sanki bende bu ay çok umutlu degilim ama bakalım hayırlısı ya inşallah
Ayshaaa_q Bebek2020 Hayırlısı artık canım ama adet gununun gecmesini bekle daha güzel sonuç alman için
Bebek2020 Ayshaaa_q tam olarak adet günüm pazartesiye denk geliyor ve işyerinde o moral bozukluğu ile çalışmak çok zor pazar günü bir gün önceden yapıp uzulursem de evde üzülürüm artık diyorum
Bebek2020 Sevaall inşallah 🙏🏻 test yapacak mısın gününü bekleyecek misin benim normal günüm 26si ama bir gün erken yapmayı düşünüyorum varsa da çıkar herhalde
Sevaall Bebek2020 bence yapma kuzum.. gununun gecmesini bekle ilk bnde onceden senin gibi yapıyodum hep üzülüyodum sonrasında.. günümüzün geçmesini bekliyelim …. ben ovülasyon testide sipariş verdim.. eger adet olursam ona başlıcam inşallah..
Bebek2020 incikupelikiz benimde bat 27si bugün ilk kez kasık ağrısı başladı inşallah adet için değildir 😣
Bebek2020 Saby06 yaa çok sevindim sağlıkla gelsin henüz test yapmaua cesaret edemedim bir kaç gün daha bekleyeceğim
monarosamommy Saby06 kuzum benimde Bat 25 ama ben 10 gün önce test yaptım sağlık ocağında beta 0,2 negatif gördüm. Şuan bugünle beraber 4 .gün oldu regl olmadım inşallah güzel haberdir bir mucize olur dua edelim🤲
incikupelikiz Bebek2020 inşallah canım pazartesi test yapmayı düşünüyorum bende regl olmazsam bakalımm
Saby06 Bebek2020 vala bende hiç bişey hissederek yapmadım ümidim bile yoktu çıkacağından🙄 hala da inanamıyorum kanda da çıkarsa çıksın ozmn anliycam