Dün zaten post açmıştım kızlar 38+5 haftalık doğum yaptım genel anestezi istedim ben normalde spinal istiyordum ama çevremin çoğu genel önerdi sonra düşündüm zaten korku var eee bende panik atak da var dedim en iyisi genel anestezi olmak 🤭 sabah 09:00 da hastaneye giriş yaptım yatışım gerçekleşti 10.33 de doğuma alındım tabi doğumhaneye gidene kadar göz yaşlarım çeşme 😢 masaya yatırdılar beni konuşuyorlar benimle sonta takılacağını ve sontayı uyanıkken takcaklarını söylediler çünkü genel anestezi de öyleymiş tabi o sontayı takana kadar 1000 soru sordum takılırken acıcak mı çıkarken acır mı bebeğime bir zararı olurmu vs gibisinden neyse sonta takıldı cidden takılırken acı hissetmedim neyse narkozu verdik şimdi uyucaksın dediler o sıra da ya uyumazsam diye cevap verdim gerisini hatırlamıyorum 😂 neyse 10:54 de prensesim doğmuş hemşire kızımı eşime vermiş geri istemiş eşim hemşireyle kavga etmiş ya kızımı düşürürseniz diye 😀 o benden de heyecanlıymış neyse kızımın sağlık kontrolleri yapılmış çok şükür her şeyi iyi 🙏🏻🥰 sonra beni odaya götürdüler yarı baygınım ilk sorduğum kızım oldu tabi sonra getirdiler kızım ağlıyor ben ağlıyorum ama mutluluktan cidden çok değişik bir duygu kızlar 🥰 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın 🙏🏻 sonra kızımı emzirdim babası gazını çıkarttı ilk ağrım yoktu ama sonradan ağrım olmaya başladı o da ara ara ama nasıl bir ağrı anlatamam şimdi burda yalan atamam ağrımadı vs diye neyse 3-4 saat mı ne ayağa kaldırmadılar rezene çayı ve kahve içmemi söylediler içtim narkozu attım vücudumdan ve ayağa kalkmak istediğimi söyledim sontayı çıkartınca yürüyebileceğimi söylediler sonra hemşire geldi sontayı çıkartmak için nefesini tut dedi tuttum biran da çekti ama cidden çıkartılırken çok acıdı 😢 neyse ayağa kalktım hemşire çok hırslısın maşallah dedi 😀 her şey kızım için dedim ayağa kalktım ilk kalktığımda ağrı oldu baş dönmem oldu ama şükür sonradan geçti neyse kızımı kucakladım üzerini değiştirdim altını vs sonra iyice hırs yapıp sürekli yürüdüm ağrılarım hafifledi ☺️ bu günde hastaneden çıkış yaptım kızım ve ben çok şükür iyiyiz 🙏🏻☺️ genel anesteziyle ilgili sorularınız varsa cevaplarım ☺️ ama genel anestezi de korkulduğu gibi değil ☺️ Rabbim bebek isteyen herkesin evini kucağını doldursun Rabbim bebeğine kavuşmak için gün sayan anneleri Allahım sağ salim yavrularıyla kavuştursun 🙏🏻🥰