EAT Merhaba hanımlar 8 haftalık hamileyim. Çatlak kremini kaçıncı aydan sonra kullanmaya başlamalıyım ve hangi kremi kullanıyorsunuz.?
Simsekaaysegul Ben 12. Hafta itibariyle kullanmaya başlamıştım. Lierac haftada iki gün yeterli geldi 20den sonra göbeğim hafif çıktığı için hergün sürüyordum