Edizefeninannesi Esracim rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın canım zagen iyisini bulmakda biraz sıkıntı tabi
Edizefeninannesi Oldum oldum kızlar sonunda çatı muayenesi 😃 evet abartılanlar gibi değilmiş ama ağrısı varmış sadece öyle dayanılmıycak gibi değildi ve 3 cm açılmam varmış daha 2 haftam var doğumada bide kızlar uyardığından dolayı galiba dünden bugüne kanamam ve lekelenmem var ne zamans geçer acaba