Edizefeninannesi AyteNil ayy ozaman ben yandım benim doktor ufak tefek birşey yani 😂😂 diyorum ya bir hafta var daha ama beni şimdiden korku salmış valla bunuda atlatırsam zaten normalde doğururum ben gibi geliyor 😂😂
AyteNil Edizefeninannesi hiç korkma zira korkunun ecele faydası yok 🙈😆 öyle ya da böyle mecbur olacak o yüzden hiç şimdiden o anı düşünme gerilme boş yere 🙋🏻♀️
fatos2404 Smyydmr ya peki bakıyo mu doktor yoksa sadece parmaklarla mı hallediyo bende korkudan ziyade utanç var 🤦
Smyydmr fatos2404 yok bakmıyor öyle sade 2 parmağını değdirip geri çekti çok kısa sürüyor zaten saniyelik bişey
AyteNil Hafizeipek ay hiç bilmiyorum hatta o kadar canım yandı ki kendim cektim dr elini ne olur iki dk müsade edin diye 🙈
Smyydmr fatos2404 bnce düşünmeyin düşünürseniz daha çok stres olursunuz. Bna birden bire hadi gel çatına bakalım demişti beklemediğim anda yapmasına rağmen rahat geçti.
Merve201119 Ezcez hayır canım tabiki öyle bişey yok sadece iki parmağını sokuyor içeri ve açıklık varmı darmı onlara bakıyor saniyelik bir olay zaten bir dakika bile sürmüyor
Zulal09 Dilaam Teşekkür ederim Allah razı olsun 😊 evet normal doğum oldu doktor çatı muayenesi yaparken ben kanala girmiş mi diye sordum ne diyosun 7 cm açılman var kafasını görüyorum doğurmuşsun dedi 🤭
Dilaam Zulal09 aaa süper ya peki 7 cm acılmaya kadar bir sey hissetmediniz mi sancınız vs olmadı mıı sok olmussunuzdur 😍