Merhaba Ben 9 ay once normal dogum yaptim 5-6!gun onceden 3 cm aciklik vardi sakin ol dus Al minik minik hareketler ve muzik Iyi geliyor tadini cikar bence Ben ssvd yim ve normal dogumun kutsalligini Yeni anladim gercekten sakin ol ve tadini cikar :) sağ Salim kucagina alman dilegiyle bu arada en zor kismi son 15-20 dk onun disinda herseyin kıymeti büyük