incitanesi__ Nursaygi bende 21+2 de gideceğim yani perşembe günü , yüzünü net şekilde görebildiniz mi acaba Yüz hatları felan belirginleşmiş mi ? 🥹
Merveftm Çok teşekkür ederim kızlar benim normalde Perşembe gunuydu ama yanlış randevu oluşturmuş asistan 1 hafta sonraya boş bulabildik 23 ten gün alıyoruz o yüzden sordum.
arelbaby Merveftm sıkıntı olmuyor bende 23 içerisinde girdim hatta iyi bile oldu daha ileride olduğu için hafta olarak çok rahat baktı doktor yüzü falan çok netti :) en geç 24 hafta demişlerdi bende sormuştum geç değil mi diye.
incitanesi__ Ebrarliva bakırköy acıbadem hastanesinde yaptırcam prof doktor 3600 tl ama benim özel sağlık sigortam var 1500 felan ödeyeceğim prof farkını yani
Daisy0000 Ebrarliva Üniversite hastanesinde yaptırdım ücretsiz 😋 Testlerin kesinlikle devlette yaptırılması taraftarıyım ,ciddi meblağlar vermeye gerek yok🌼
Nursaygi incitanesi__ Gördüm evet hatta çok güzel bir ultrason resmi var elimde bir eli yanağında bir eli çenesinde. Kendini gösterirse görürsünüz tabi bizimki biraz inatlaştı doktor zor olsada yakalabildi görüntüyü. 🥰
Aysecan0335 Daisy0000 merhba bende bugün ege üniv. Hastanesinde giricem , acaba memnun kaldınızmı genel olarak üniversite hastanesine yaptıran birine sormak istiyordum yorumunuza denk geldim, bebişi net gösterdiler mi ya da kaç dk sürdü mesela ?