Hilalrumturk Süt gelmesi için sezeryandan 2 3 gün önceden galiba bı damla varmış o kullanılıyormuş adını bilen varmı yada başka bişey kullanılıyor mu benim ilk çocuğum da 3.gun gelmişti
Paramedik16 Hilalrumturk canım ben bestlak damla kullanıyorum ama sezeryandan önce kullanmadım doğumun olduğu ilk gün azda olsa gelmişti şuanda da bestlak damla humana anne çayı bide emziren anneler için poşet çay var onları kullanıyorum
GBergun94 Meraba ten tene temasla geliyo kesinlikle deneyin bebeğinizin ve sizin üstünüz de bişe olmasın kucağınıza Alin duygusal bı bağ olusuyo o zaman gelir benim oyle olmuştu 2 taraftan da akmaya başlamıştı denemenizi tavsiye ederim
Hilalrumturk GBergun94 yaa ne güzel olmuş sizin benim o zaman aklıma gelmedi öle yapmak sarilmak ve temas etkili olabilir oğlum emmedi biraz tembeldi süt aksin diye bekledi durdu günlerce o zaman böle şeyleri bilmiyordum şimdi görüyorum mesela minik serum kablosu gibi biseyle göğüse bantlayip bebek emsin diye teşvik etmek için çok iyi bı çözüm