Kızlar 14 haftalık gebeyim, 38.6 derece ateşim çıktı az önce hastanenin acilinde serum taktırdım. Ateşim çok yüksek diye. Ama kan tahlili yaptırdığımda CRP değeri (kanda enfeksiyon) 65 çıktı. Düşürmek için dahiliye doktoru antibiyotik verdi. Yarın kendi doktoruma soracağım. Bu gibi durumu yaşayan var mı??