Hande1039 ben de aynı durumdayım (34. Haftadan bildiriyorum karnınız büyüdükçe nefes darlığı artıyor 🤧) soluma doğru uzandığımda azaldığını hissediyorum. Geçen haftalarda çok fazla oluyordu doktoruma sordum nefes darlığı normal ama çooook fazla oluyorsa bi kardiyolojşye görün dedi. Sonra azalınca gitmedim ben de, bebek büyüyor baskı yapıyor normal diye düşünüyorum 🌸