Sevgi0636 Arkadaşlar kusma ve baş ağrısı şikayetiyle acile geldim.2 cm açıklık var. Nst de sanci yok. Ama su fazlaligindan kordon sarkabilir dedi. O yüzden gözlem altındayım. Bebek 3500 kg. Doğum yakın mı sizce.
Babykalamar Sevgi0636 38/2 de ctesi 2 cm aciklik vardi 38/5 de bugun 3 cm aciklik olmus. Nst de sanci cikiyor haftalardir bende sanci aci hissi yok. Doktor pazar gunu dogurursun demisti daha dogurmadim 🥴🥴🥴 bebek kanala girmemis girse cok kolay dogumun olur dedi ama hala girmedi. Ustelik nisanimda geldi :(((
Gunes1919 Ben 4 haftadır 2 cm açıklıkla duruyorum ve 3 sefer sancidan dolayı hastaneye yattım ve çok şükür hala doğum olmadi
arastiricianne Gunes1919 maşallah kaç haftalıksınız bnmde 2cm açılmam var 1 hafta oldu gelen giden yok merak ettim
Sevgi0636 Gunes1919 hadi ya bende hemen 2 3 gün sonra artar diyordum açıklık. Ama baksanıza bebis ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor. Sağlıcakla alın inşallah kucağınıza
Gunes1919 arastiricianne bu gece 12den sonra Allahın izniyle 35 oluyorum.sanirim Allahın izniyle sancıya açıklığa rağmen doğurmama rekorum bende galiba 3 sefer bugün doğum olabilir sonuçlar onu gösteriyo dendi ama doğum olmadi
Gunes1919 Sevgi0636 Aminnn inşallah Allah hepimize bebislerimizi kucağımiza almayı nasip etsin anladimki bebekde hesapda olan değil nasipde olan oluyo
arastiricianne Gunes1919 maşallah bende 35+ 3 olduk 1 haftadan fazla açılmam ve sancım var ama bekliyoruz bakalım ne olacak
Gunes1919 arastiricianne benimde bu hafta sancilar sıklaştı dün aksam 1 saatte 2 defa önceki aksam 1 saatte 3 defa sancim oldu gündüzler hariç sancı araliginiz 10 dk ya düşürse aman dikkat diyorum
arastiricianne Gunes1919 başta ilk nst girdiğimde sancılarım çok yüksek çıkmıştı ama ben hep agırlaştım ondan oluyor diye düşünüyordum meğersem dogum sancısıymış hemen yatırdılar 3 gün yattım ciğer geliştirici iğne oldum çıktım ilk olduğu için pek anlamıyorum daha düzenli takip ederim şimdi çok teşekkür ederim 🌺❤️
Gunes1919 arastiricianne belden girip vajinaya vuran şiddetli agriniz oluyomu kanepeye oturamıyorsunuz nede doğrulabiliyosunuz ben bunları yaşıyorum üstüne aniden olan kusma
arastiricianne Gunes1919 aynen öyle oluyordu belimden kasıklarıma kadar çok agrım olmuştu gene aynılarını yaşarsam dk tutarım inş unutmazsam o panikle ☺️☺️
Gunes1919 Yanınızda kim olursa tembihleyin siz unutursanız da o baksin benim yatisın birinde 12 dkya kadar inmişti