Elifbklmz Kızlar çok farklı bi soru soracağım. Eşimle ben çalışıyoruz ve doğalgazı neredeyse hiç yakmadık akşamdan akşama evi kullandığımız için ve faturam 987 tl geldi 🤧😤 nasıl itiraz edebilirim başına böyle durum gelen oldu mu 😭
ballikedii Elifbklmz canım bend akşamdan akşama kullanıyorum o şekilde geliyor itiraz Ersen’de sonuç çıkmayabilir çünkü zam gelmişti en son maalesef …
aynenkezoaynen Elifbklmz açıp kapatıyorsanız daha çok gelir alt komşumuza da öyle geldi. Biz bir ay boyunca 3+1 evi sabah akşam hiç ellemedim 30 da yaktım 1000₺ geldi, o sürekli açıp kapattı gündüz kapatıyodu akşam açıyodu ona 2000 geldi. Yani baya fark ediyor
Ayse5960 Elifbklmz bana da aynısı oldu sordurdum açılırken masken değil şirket olarak açılmış çok küçük yukarda yazıyor belki sizede olmuş olabilir dikkat edin iademi aldım
Elifbklmz aynenkezoaynen Sila66 ballikedii kahroldum resmen aradaki farkla çocuğumun eksiklerini alırdım bu kadarda zam gelmez yazıklar olsun 🤯 itiraz etmeyi denicem teşekkür ederim 🙏🏻
aynenkezoaynen Sila66 evet içindeki su ısısı akşama kadar düştüğü için akşam açıncada daha çok yanmaya geçiyor bakıma gelen kişiler söylemişti o günden sonra hiç kapatmıyorum 4 aydır sabah akşam hep sabit yanıyor aynı fiyat geliyor😬
Driia Açıp kapattığınız zaman daha çok yakarsınız kalorifer ısınana kadar daha çok yakıyor sabit dereceye alıp vanaları kısın
Sahnedekimadam Elifbklmz Sayaç okuma tarihlerine bak istersen canım az bile yaksanız o kadar az gelmesi de imkansız tarihlerle alakalıdır muhtemelen
ballikedii Elifbklmz rica ederim benim kombim sürekli açık bırakınca daha çok geliyo o yüzden aç kapa yaparak açıyoruz ve okuma günleri uzun olabiliyor onlarda ban canım
hunilimom Elifbklmz en iyisi termostat bizde var evi 22 ye ayarlıyoruz 2 oda artı koridor yanıyor banyoda mutfakta kullanılıyor 1300 geldi
Mineee66 Elifbklmz bende aynı sabah gidip akşam eve geliyorum 1000 lirada bana gelmiş giderkende kapatıyorum akşam gelince açıyorum