Bende de olmuştu hemen acile gittim herşeyime bakıldı hem bebeğe hem bana bişey çıkmadı ama doktor hemen gelmen iyi olmuş başka bişeyde olabilirdi dedi enfeksiyon belirtisi diye iğne vuruluyorum aksatma derim ama korkma da için rahat olsun en azından