Mine34 34 haftamda özele gittim 2900 dedi kilosuna doğuma kadar 4 olabilirmiş ve de normal yapamazmışım kaçıncı haftamda devlete kontrole gitsem de bi çatı muayenesi falan yapsalar 36 da gitsem normal olup olmicagi belli olur mu acaba kafamda deli sorular
nurefsanakbulut Mine34 canım yaa normal doğum en iyisidir vaktin varsa sen bir kaç hastane yada doktor gez bakalım tek doktora gitmek yanlış bence :) maalesef benim ilçemde tek doktor var ve çok kötü şehir merkezine gidiyorum
Lazz61 Mine34 yani doktoruna göre değişiyor tabii ki ama genel de çok ara verince yada son haftalarda gidince ilgilenmiyorlar tabii ki hepsini aynı kefeye koyamam inşaAllah iyisine denk gelirsin kuzum.
zuhaall Mine34 ben hep özelde takipliydim 36+6 da gittim devlete benimle çok güzel ilgilenmişti doktor ama tabi bu her doktor çok ilgilenecek yada her doktor ilgisiz olacak diye bir şey yok ilgisinden memnun kalmazsan kendi doktorunla devam edersin olur biter
Mine34 Lazz61 inşallah ya ben bir randevu alayım şimdi giderim belki sezeryan der normalden korkmaya başladım 😂
nurefsanakbulut Mine34 korkma canım benim minyon olmakla hiç alakası yok rahmin uygunsa allah’ın izniyle doğurursun
Lazz61 Mine34 ben de iriyim bebek minyon diye korkuyorum 😂 biz de hiç minyon yok kime çekiyo bu çocuk diye puhahahaha