Zynpeylul1616 Ben bugün tam 30+0 haftayim arkadaşlar bebiş 1500 kilo doktorum 1200 olması lazimmis ileri gidiyor birazcık galiba merak ettim sizin bebisleri?
Tusemciiim Geçen hafta 24+5’de gittiğimde 31 cm 890 gr Yarın tekrar gidicem yüzünü görmek için bakalım ne dicek Şuan 25+4 🥰
Hulya2626 Mervetnl ciddi misiniz bu çok fazla değil mi? Haftasına göre çok fazla şekeriniz falan mı var
defneemom Zynpeylul1616 bence normal ya 29da 1300du benimkide 33de 2200 ikisinde de cok iyi normal dedi. hatta 27de 1200du o zaman da normal demisti doktorum.
Ada-Uras-Asya Zynpeylul1616 bizimki 35+3 bugün gittik 2.600 bana az gibi geldi 17 gün sonra 10 Mart doğumum war en fazla 3 kilo olur dedi ilk kez böle oldu diğer 3 doğumum 3.500 we üstüydü
Edda28 Ada-Uras-Asya benimde 35+2 de 2700 dü bu hafta gittim 36+2 de 3 kg dedi ve daha doğuma nerdeyse 15 gün var daha nerden baksan 600 gram alır seninde öyle olur merak etme doktor sallamış biraz 3 kg olur fln diye geçer bile merak etme
323832 Zynpeylul1616 benim 29 +6 da 1600 gramdi 41 cm di sadece 30+1 ile uyumlu dedi herseyine normal dedi şuan 30+6 olduk 32.hafta da kontrolüm var o zamana kadar kaç kilo olacak bakalım
Esra_57 323832 ayyy senle tamamen aynıyız hem hafta gün hem kilo boy bende 29+6 da gittim 1600 dedi şuan 30+6 yım devlete gidiyorum kilo bakabiliyor sadece boyunu bilmiyorum belki benimki de 41 cm dır bana normal her şey dedi