Annecik999 carsamba gunu devletin aciline gitmistim hareketlerini az hisseiyorim diye bana kilosuna ozaman 3450 demislerdi 36+1dim o zaman aradan 3 gun sonra kendi doktoruma kontrole gittim 3250 dedi oysa artmis olmasi lazim demi? 3 gun once 3450 ciktigini soyledim cihazlar her zaman %10 15 yanilma payi var 1 saat sonra yine bakayim velki farkli cikacak dedi. Zaten ultraosndaki kiloyla ayni kilo dogmuyor bebisler 200 300 gram daha az oluyor hep yani ben cevremdeki herkeste oyle gördüm