Selam kızlar,öğle sonu araba da bir eşya vardı balkonuma atmak istedim 2 dk yürüyüp eve bırakma fikri neden aklıma gelmedi bilmem 🤷♀️ Atarken hem hamileliğimi unuttum hemde refleks olarak hızlı şekil de zıpladım 😑o an sağ tarafım da yanma hissettim, direk acile gitmedim çünkü Fransa da yaşıyorum şuan çok fazla hastalık var risk almak istemedim doğum yapacağım hastane nin acil bölümünü aradım sorunu anlattım lekelenme olmadığı için ve çocuk kımıldadığı için gelmenize gerek yok ağrı kesici içip dinlenin dediler.. 😵💫Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Hafif bir karın ağrısı var ama zaten normal de de agrım oluyordu yırtılmadan dolayı da karnım da acı oluyordu. 😶 size de sormak istedim böyle bir şey duydunuz mu ve ya başınıza geldi mi?