Kızlar artık kafam allak bullak oldu 12.haftada kız dedi doktor başka bir doktora gittim memleketimde özele makinesi falan da daha iyiydi 14.haftsa erkeğe benziyor dedi şimdi tekrar kız diyen doktorum 16+5 te kız dedi 🤷♀️ çıkarken doktora sordum hocam kız kıyafetleri alayım mı diye 1 ay sonra gel o zaman netleştirelim alma şimdilik dedi 🤔 benim gibi bu durumu yaşayan var mı