pheobebuffay gözün aydın canım 🙏 bebeğine alış bol bol sarıl. Kucağına alıştırma diyenlere bakma. Mama ver diyenlere de bakma. Sütün az da olsa onu doyurur emzirdikçe de artacak sağlıklı beslen bolca yeşillik ye. Meme ucun yara olmasın emzirmeden önce ılık bezle sil gümüş kapak kullanabilirsin pes etme ikinizde alışacaksınız zamanla 💙 çok yorma kendini ev işlerine koşacaksın diye kendini strese sokma bırak işler kalsın emzirirken ayaklarını uzat beline sırtına bol yastık koy ayaklarını uzatmazsan ödem toplar siser. Ağlayınca korkma ağlayan bebek iyidir sessiz bebek sıkıntı. Oda derecesi 22-25 olmalı çok sıcak bebeği hasta eder. Kendi giysinizden bir kalın kat giydirseniz yeter. Bebek sarılığı olmasın diye sık sık emzirin gerekirse yarım saat başı emzirin bolca. Milletin lafına bakıp kendinizi strese sokmayın sütünüz etkilenir. Unutmayın o minicik size muhtaç ve onunla ilgili her şeyi en iyi siz bilirsiniz. Şimdilik bunları tavsiye edeyim canım sorun olursa yazabilirsin her zaman🤍