Bugün muayene oldum. (39+4) düzenli sancılarım yok hala arada kasık batmaları olup geçiyo. Açılma falan da yok. Doktor cumaya kadar yani 40. Haftaya kadar bekleyelim dedi.eğer doğurmazsan o gün kasılmaları düzenli hale getirecek fitil veririz eğer açılma olmazsa sezaryene alırız dedi. Ayrıca benim hemoroid sorunum da var uzun yıllardır hamilelikte iyice arttı. Doktor o zaman cuma günü tekrar çatı muayenesi yapıp ona göre karar veririz gerekirse direkt sezaryene alırız dedi. Hiç açılma yokken fitille ne kadar açılır,napılır bilmiyorum. Direkt sezaryen mi istesem acaba?