Matilda_35 Gebeliğin ilk haftalarında geceleri terleyen oldu mu yoksa ben tüp bebek ilaçları olan estrofem kullanıyorum ondan mı korkuyorum benim gibi şeyler yaşayan var mı kalp atışı için bekliuorum