Merhaba arkadaşlar bugün tam 40hafta olduk ve kontrolüm vardı ne sancı ne acilmam yok henüz doktorum Perşembe günü gel suni sancı ile başlayalım doğumu dedi ilk çocuğum 41de gelmişti herhangi bir sağlık probleminiz yok sizce bir hafta daha beklemeli miyim yoksa suni sancı ile başlatılmalı kibve bu süreç nasıl ilerliyor acaba