Merhaba.
Ben pcosluyum. Adet oluyorum ama hep gecikiyor üç yıl boyunca hamile kalamadım sonra tedavi olmaya karar verdim ve sizin de yaptığınız gibi Klomen olsun femara olsun her şeyi denedim klomenle hamile kaldım ama düşük oldu çatlatma iğnesi ile hamile kaldım niye düşük oldu bu sefer artık ilaçları bırakmaya karar verdim doğal bir yolu denemek istedim ki ilaçlarla bir yıl daha denedim yine hamile kalamadım
Belkı sizde denemek isterseniz diye paylaşmak ıstedım. Arkadaşım bana bir yöntem önerdi kendısı 1 hafta içinde hamıle kalmiş sağlıklı doğurmuş ( oda pcoslu)
Bende denedim we tam 8 gün sonra testim pozitif
Çıktı. Suan 4 aylık oldum allahıma şükür 🙏
Denedıgım yöntem:
Her sabah 1 yarım corba kasıgı ZERDEÇAL TOZU portokal suyuna katıp günde 1 bardak içtim.
We Almanya daki Kadın doktoru HAYIT OTU yazdırmıştı arkadaşıma 6 gün kullandım hamıle oldum dıyen. Onu da aldım we kullandım hergün bi tane kapsül.
Bu hayıt otu kapsül türkıye de war mi bılmıyorum ama hayıt otu da kullanabılırsınız.
Kapsül hem yumurtaları kalıteyle büyütüp hemde dogru anda catlatıyor. Zerdeçal tozu da bu catlatmaya hazırlıyor bedenı yanı hormonları düzeltıyor.
Ben kullandım, 8 gün ıkısını kullandım adetten 3 sonra başlamıştım, adetımdem 6 gün kala testim positifdi.
Eğer Almanya da akrabalarınız warsa o kapsulun resmîmı şuraya bırakıyorum, bende de bi paket war hala İstanbul beyogluna yakın biri warsa elimdekını de verebılırım. Sadece 8 gün kullandığım icin daha 22 günlük kapsül war.
Bitkisel hayıt otu kapsul ( ılac degıl)
Belkı böyle denersınız.
Allah her isteyene bir evlat nasıp etsın inşallah!

.