7+1 im 6+1 de kese ve içindeki yolk kesesi görüldü iki hafta sonra kalp atışı için randevu verildi ama benim belirtilerimde azalma oldu korkuyorum tüp bebekle hamile kaldım.Daha önce kimyasal gebelik oldu ilk defa bu kadar ilerledi şimdi ya kalbi atmazsa diye korkuyorum.Yarın gitsem duyabilir miyim acaba