Hanife001 Hayırlı akşamlar kızlar cuma günü kan verdim Betahcg 55 çıktı bugün tekrar doktora gittim ultrasonda keseyi göremedi doktor tekrar kan aldı bu seferde sonuç 77 çıktı acaba dış gebelik mi yoksa böyle yavaş yükselip sonra düzelen oldu mu ?
Agg0207 Hanife001 canım her iki günde bir iki katına çıkması gerekiyor ama doktor daha iyi bilir.belki zamanla yükselir