Bende serkilajliyken 2 defa büyük tuvalete cikana kadar şehriye tanesi bile yemek yasakti günde 3 litreye yakın su içiyordum günlük tanesiz çorba ayran hoşaf yemeklerin suyundan içtim tuvalet işini halledince yavaş yavaş kati yemeye başladım yavaş yavaşda meyve yemeye başlamıştım kabız olma gaz çıkartamama ıkınma yasakti