Arkadaşlar ikiz gebelik için sezeryan doğum yaptrabilecek ilgili iletişim kurabileceğim doktor arıyorum memnun kaldığınız önerebileceğiniz doktor var mı? Kızımı devlette doğurdum ilgisizlerdi hiç kimse açıklama yapmadı zor bir süreç geçirdim bunları özelde doğurmak istiyrm aynı şeyleri yaşamak istemiyorum