Hira3333 Doktorum bana multivitamin, D vitamini yağı, ve demir ilacı verdi. Bunlara 18. Haftada başladım ama çok yan etkisi oldu sizce bırakmalı miyim? Çok ağır gelmeye başladı siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Senaykork Hira3333 bn sürekli kustugum için tiroid ilavindan başka bişey icemedim, şuan 19 haftaligim bı sıkıntımız yok çok şükür
Ozgex Hira3333 ben kullanmadım beni kötü yapıyor diye hazımsızlık siskınlık mide bulantısı yapıyordu ama şimdi cok pişmanım bebeğim 2 hafta geriden geliyor kendini zorla canım şimdi mecbur iciyorum hepsını aynıda anda ıcme
Busel Hira3333 kötü gelen ilacı tesbit edin başkası ile değiştirsin demir hapı beni kötü yapmıştı başkası ile değiştirdi çok rahatım. Vitaminler çok önemli kullanmasak diye bir seçenek yok bence çünkü gıdadan alınabilecek olsa zaten takviye vermezler
berkabusra1 Hepsini kullanıyorum en başta mide bulantım vardı ona rağmen zorlada olsa aldım. Demir ilacı kabızlık yapıyor evet onun için bol bol su kayısı kurusu falan tükettim çok rahatsız eden ilaçlarımı bir sonraki kontrolümde değiştirdi hep doktorum sizde ona göre değiştirerek rahat ettiğiniz ilacı bulabilirsiniz. Ay ilerledikçe eksiklikler artıyor bebek vücudumuzdan alıyor herşeyi dikkat etmek gerek