Hhcan Kızlar Çağatay ve yağız ismi var aklımızda. Sizce hangisi yada farklı öneriler alabilir miyim :)
mrvsrcn Hhcan bizim cinsiyetimiz belli değil ama oğlumuz olursa Yiğit ya da Alparslan ikisinden birini düşünüyoruz 🥰
Hhcan mrvsrcn Alparslanlar çok yaramaz oluyormuş 😂 ama güzel isim. Yiğit i de beğeniyorum yiğithan da güzel ayrıca :)
mrvsrcn Hhcan ayyy zaten etrafımdaki yaramaz çocukları çok kınamıştım çocuğum yaramaz olursa bunların bedeli olacak kesin😂😂😂 evet Yiğithan da olabilir soyadımız Sarıcan uyumlu olur ☺️
YagmurAnnesi Hhcan Bizde Çağatay düşünüyoruz 😍 Ama kayınpederim Çağlar da dedi bu zamana kadar hiç onlara danışmadık (3. Çocuk bu arada) belki Çağlar olur ama gönlüm ÇAĞATAY dan yana 🙈
Hhcan mrvsrcn Bizim de soyadımız güncan bende uyumlu olur diye yiğithan düşünmüştüm bir ara :) ama yağız daha sade ve hoş geliyor nedense :)
Seval75 Hhcan Bizde Yağız koyduk 29+5🙏 çok güzel ayrıca anlamı esmer doru yiğit demek niye kötü olsun ki ona bakarsanız bir sürü anlamsız isimle varken 💙👼