30.haftadayım bugün kasıklarımdan karnıma doğru birden bi sancı hissettim 2 saatte yakın sürdü. Doktora gittim nst ye girdim dr gerçek sancı olmadığını söyledi. Ultrasondan ve alttanda muayene etti yok dedi. İdrar testi yaptı enfeksiyon çıkmış ilaç verdi. Bu haftalarda bu tarz şeyler yaşayan var mı? Enf çıkıyordu arada ama böyle sancı hiç olmuyordu çok korktum