Stardust Byzguclu Benimde kasıklarımda sürekli bi şeyler oluyo. Ya tek taraflı batma oluyo. Ya sancı gibi oluyo anlayamadım. Göğüs uçlarım büyüdü ve acıyor. İğnenin etkisi diye düşündüm hep. Ama 14 gün oldu iğnenin etkisi bu kadar kalmaz heralde
myangelson Stardust yok ya sanmıyorum canım sen doktorun dediği gün de bı normal test yap bakalım ya da kan ver müsait oldugun zaman bakalım ne çıkacak
myangelson Stardust ay çok yeni hayırlı olsun canım şimdi 48 saat sonra aynı yerde tekrarla kanı rabbim hayırlısını versin 🤲🏻🤍
Patito__ Stardust super maasallah Allah anali babali buyutsun saglikla gelsin bebish cok sevindim 🥰🥰🥰🙏🙏🙏
Hazalaskin Stardust bende polikistik overim umutlandırmak istemem yoksa üzülmeyin ama ayni Böyle çıkmıştı benimde hamileydim adetime 6 gün vardı 🥰
Dolphin16 Var ama çok yeni bence kan vermelisin. Hakkında hayırlısı olsun ben bile heyecan yapıyorum darısı isteyenlerin başına inşallah 🥹❤️
Ozgeguney Stardust bence var gibi negatif olduğunda ikinci çizgi asla belirmiyordu bende çünkü. İnşallah gönlünüze göre olur ❤️
Stardust Ozgeguney Amin canım kan sonucum da 70.98 çıktı. Daha çok yeniyiz ama olsun. Sağlıklı yükselir umarım 🥰
Dolphin16 Stardust Allahım sağlıklı güzel hamilelik geçirmeyi sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍😍😘
eylulmihrasmom Stardust ederiiim etmem mi Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻
Tosbik17 Bende çatlatma iğnesinden 13 gün sonra dayanamayıp erken gebelik yaptım bundan bile silikti ertesi gün ilk idrarla kaset test yaptım aynı bu gibi çıktı gittim kan verdim 14 ile öğrendim şuan 9. Haftamızdayızz :)
Stardust Tosbik17 İnşallah benimkide tutunur yerleşir. Kan sonucum 70.98 çıktı. Bi tane kimyasal geçirmiştim. Korkuyorum şimdi 🥹