Byzguclu Doktoruna danışman daha sağlıklı olur sanırım. Benide bekletmişlerdi bi iki hafta kadar kimyasal gebelik ihtimaline karşı. Zaten bu duruma anca alışmıştım. Ama sanırım sen bekliyorsun istiyorsun. Rabbim inşallah gönlüne göre verir canım 🥹
Stardust Byzguclu Evet bekliyorum bu ay çok umutlu konuşmuştu doktorum yumurtam, rahim duvarım her şey gebelik için çok uygun demişti. Bizde çok umutluyduk. İnşallah vardır dua edin bana 🙏🏻
Stardust myangelson ben biraz önce yaptım. Progestan fitil kullanıyorum onun etkisi varmıdır çizgiyi görmede?
myangelson Stardust yok ya sanmıyorum canım sen doktorun dediği gün de bı normal test yap bakalım ya da kan ver müsait oldugun zaman bakalım ne çıkacak
Patito__ Stardust ozaman vardir bnce igne etkisi geciyor cnku istisnalari bilemem yarin sabah ilk idrarla tekrrlayin bnce ozmn kesinlesir sonra kan verirsiniz 🥰🥰
Stardust Patito__ dayanamayıp 2.testi yaptım onda da böyle çıktı. Sabah mı tekrarlayım yoksa bi kaç gün geçsin mi sizce?
Byzguclu Stardust bence geçsin ben dayanamayıp üç dört gün üst üste yapmıştım neredeyse ama üçüncü gün daha da netleşti çizgi
Patito__ Stardust bence ikincide de tamamsa kan verin vardir yani iki test yanilmaz Allahin izniyle veya kan vermek istiyorsaniz ertrsi gune beklenmez bilirim yarin tekrrlayin :)))
Byzguclu İnşallah canım senin için dua edeceğim. Allah güzel haberlerini almayı nasip etsin bize de ☺️
Byzguclu Stardust canım var gözüküyor bence inşallah böyle bir mutluluğa nail eder rabbim seni en doğrusu kan testiyle belli olur heralde ☺️
Pamuk Stardust benim akşam cizgi cikmamisti sabah böyle cizgi cikmisti kan testi vermiştim 7.64 cikmisti🤲☺️
Stardust Pamuk çok çok yeni o zamansa 🥰 ama çatlatma iğnesi olalı 14 gün oluyor. O zaman döllenmemiş midir?
eylulmihrasmom Stardust ben iğnenin 12.günü aynı bu şekilde silik çizgiyle öğrendim 2 gün bekleyip bi daha yaptım test koyulaştı gittim kan verdim o şekilde öğrendim 🥹
Stardust eylulmihrasmom sizin adınıza çok sevindiiim inşallah benimde öylediir 🥰 Dua edin bana da 🥰💕💕🙏🏻
Derya3628292 Canım telefonun fenerini aç ve testin penceresine tut alttan öyle belli oluyor eğer silik çizgi varsa daha belirgin bi çizgi çıkıyo ☺️