En son 37+1 de doktordaydım. Nst de sancı çıkmadı. Ultrasonda da herşey normaldi. Doktor 38+1 e randevu verdi. Hem çatı muayenesi hem de doğum şeklini konuşmak için. Bu hafta beklemiyorum da dedi ama benim dünden beri karnım sürekli sert. Özellikle geceleri bebito toplanıyor elimi koyuyorum geçiyor. Reglmişim gibi hafiften kasıklarımda ağrı var (açıkçası uzansam da var) girip çıkan bir ağrı değil. Baya böyle düzenli bir ağrı. Arada belim hafiften ağrıo geçiyo falan.
Bebiş kontrolde baş gelişe dönmüştü. Karnım hala yukarıda ve bebeği genel olarak hep yukarıda hissediyorum. Ne zaman korkmalıyım bu ağrılardan:/