Hallerimvarbenim Bengebeyim Bende kumbara yaptım her sene çıkarıp bankaya yatırcaz yada babası hisse alacak
Sahnedekimadam Ben şimdiden başladım kumbara yapmaya 🤗 21.haftadayız🙈 kullanmayı düşünmüyorum bende sizin gibi ya banka hesabına aktarıcam, ya da bireysel emeklilik şeklinde birikim düşünüyorum