Kızlar 13 şubatta reglim bitti ,16 sında testi yapmaya başladım ama sanki 19 unda yaptığım test sonrası çizgi rengi iyice kayboluyor gibi bana mı öyle geldi yumurtlama günü kaçırmış olabilir miyim o gümleri değerlendirmedim çünkü , yardımcı olur musunuz aklım çok takıldı 🥺
https://www.hizliresim.com/lpt8a68