MmmmMommm ilk hamileliğimde Ufuk üniversitesi tıp fakültesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesine gittim orada doğum yaptım gayet iyiydi . Yarı vakıf yarı özel hastane doktorum da çok iyiydi memnundum Doç.Dr. Emre Gökhan Pabuççu ismi . Şuan durumum olsa yine ona gitmek isterdim. 2. Bebeğime hamileyim şehir hastanesine gidiyorum şimdi de memnunum ama özel gibi olmuyor işte