Rumeysa_dnk Zehraakn benimde 39 ama hiç açıklığım yokmuş nst de 1 sancım çıktı şuandada yok hiç bakalım
arastiricianne Tubatgn ah bee sancı falan hiç mi yok😂😂 Bende 35+2 oldum 2cm açılma sancı da var ama gelmeyecek gibi hissediyorum doğacağa benzemiyor hiç
arastiricianne Zehraakn aa 34 de başladı hemen yatış verdiler 3 gün yattım çıktım ciğer geliştirici iğne oldum sancılar için de hap verdiler daha devam etceklerdi de oda çarpıntı yaptı bıraktırıp çıkarttılar evdeyim şimdi bekliyorum 🤭🤭
arastiricianne Tubatgn ahahhah er yada geç muhakkak gelecek kurtulusu yok ama çok yormadan gelse bari 😀😀
Zehraakn Rumeysa_dnk bu haftalarda açılma olmaması normal mi diye sordum normal dedi ama sancı çıkıp hiç açılma olmaması biraz canımı sıkıyor
Rumeysa_dnk Zehraakn bu seneki bebekler biraz geç geliyor bende hala bekliyorum ama tık yok hareketler yapıyorum evde yürüyüş ama hiç faydası olmamış
Lalrae 40+0 2cm acılma nstde sancı var bız hıssetmıyoruz bugun nişanım geldı ve ıkı gundur ıshalım devaö edıyo kotu durumdayım🥹
Tubatgn arastiricianne Yordu yordu 16 gün oldu neler çektim ki hala çekiyorum.. bir ben bir Allah bir eşim bir annemler birde evin duvarları bilir 😄😄
Zehraakn Lalrae Kendi sancını beklemeleri daha iyi sonumuz suni sancıya kalıcak gibi duruyor yani kendi adıma😅