worin Kızlar normal mi bilmiyorum da 27. haftama giryorum yarın bebek 38. haftada gelsin diye dua ediyorum.. Hisslerim çok kuvvetli aslında erken geleceğini de hissediyorum ama resmen kendimi 38. haftaya ayarladım🤣 siz 38. haftaya girince doğum başlasın diye özel birşt yaptınz mı? pilates topunda zıplama, meryem ana otu, yüryüş, sıcak suda banyo gibi?
Maviii worin yani bunlar yapılıyorda 38. haftada doğsun diye değil 😁😁 bende 38 diye hissediyorum büyük hissediyorum hemde bakalım, şu an bol yürüyüş yapıyorum ve eğzersizler 🙅♀️
VikiViki worin canım bizde 36 dayız bi diyorumki bi doğsa bi doğsa sonra nasıl doğuracam ben biraz daha duraun diyorum çok enteresan duyguların yaşandığı bir dönem 😍Allahım hepimize hayırlı sağlıklı kucağımıza almahı nasip etsin İnşAllah🤲
kbra97melegi canım senin bisey yapmana gerek yok bebiş ne zaman isterse ozamn gelir 😊 bende o haftalar artik dogsun diyodum cabucak geçti bak simdi biz 47 günlük olduk bilee 🌸🌸🙈
kbra97melegi worin korkma korkmaa beklemek cok sıkıcı sadece zamani geldiginde bugünde doguramadim diye kendimle dalga geciyodum 😂😂40+5te geldi benim ki seninkide insallah sağlim vaktinde saglikli bi şekilde bir avazda kucagında olur 👶😀😀
Maviii worin ya biz böyle 38. hafta diyoruz ama düşünsene 42. haftada doğduyormuş bekle Allah bekle 😂😂
worin Maviii ben kesin sinir krizi geciririm😂😂😂 hislerim beni normalde yaniltmiyor bu yüzden bu kadar emin konusuyorum aslnda insallah oglum yaniltmaz beni:)
Fatmabakanay 39+4 son 3 gün 40 olmasına hergün daha doğurmadın mı sorusunu almaktan sıkıldım desem 😂 Birde hiç doğuramayacakmış gibi hissediyorum 😂 ne bir sancı ne nişan nede su gelmesi hiç biri yok 😕
Aysehatun Fatmabakanay bende 39+4 ayniyiz canim ne sanci ne acilma ne su ne nisan hicbiri yok ne diyor doktorun durumlar nasil
NazifeYaln Fatmabakanay Al bendende o kadar 39+5 açılma falan yok belirti yok. doktor 41 42. Haftaya uzayabilir dedi😏
Fatmabakanay Aysehatun Pazartesi ilk alttan muayenesini yapacak bakalım bende sabırsızlıkla bekliyorum 🙄