Nevaninannesi Bugün 36. Haftam bitti ve ilk kez nst bağlandım. Düzenli ama benim hissetmediğim kasılmalarım varmış. Aranızda böyle yaşayan oldu mu? Şimdi nasıl? Ya da ne kadar süre sonra doğum başladı?