hvvgngr-32 Bendede var canım hamileliğimin en başından beri ayda bir muhakak yoğun bir kanama şeklinde bi anda sıvı bi şekilde boşalıyor korkup doktora koşuyorum bebekde sıkıntı yok ama keseye yakın alanlarda kanama alanı oluşuyor sürekli fazla gelmesi iyi değil diyor ama igne ve progestandan baska tedavisi yok günde 3 defa progestan bazen haftada bir bazen 3 günde bir sürekli iğne şuan 17+5 ama kahverengi akıntı full devam bende hep tedirginim ama inşallah bi skıntı olmaz hiç birimizde sağ salim kucağımıza alırız