birannebirfurki 37+6yım yürürken falan bacak aram ağrı yapıyo normal midir bugün kontrolüm vardı sormayı unuttum bebeğimin pozisyonu baş gelişli onunla mı alakalıdır
Burcu_kync_33 Bende şimdi aynı altıdan müzdaribim, kaçıncı doğumunuzdu. Sağlıkla almışsınızdır inşallah kucağınıza.