fatmaok memnun kalmadım ben. Doğumda ilgileri sifirdi. Arkadaşımda mikrop kaptı. Bir arkadaşımın da bebeği öldü açıklama bile yapmadılar. Nefret ediyorum o hastaneden. Ayrıca son dakika ne hikmetse herkes sezaryene alınıyor. Bunu da sonradan öğrendim meğer devletten para aldıkları içinmiş. Gebeligimin sonundaki 4 tehlikeyi kesinlikle söylemediler son dakika öğrendim üni hastanesinde. Bu gebeligimde beni aradılar yüzde elli indirimle paket alabilirsin diye tövbe dedim. Ettim paket almış iptal edip batikent medikalparktan aldırdım. Bence oraya gidene kadar batikent medikalparka gidin. Ölü dogum oluyor çok sayıda ve söylenmiyor.
Bunu Bi arkadaşa yazmıştım sen de oku.