Boymomm öncelikle bebeğin ne zaman geleceğini Rabbim kararlamıştır. Karnı düşmeden doğuma gidenlerde var (Bana da herkes karnı daha yukarda zamanı var diyo mesela) İçin bu bakımdan bile rahat olsun ama genel olarak o haftalarda sanki çok kısa zamanda doğuracakmışsın gibi geliyor sanırım. Bende 33-34te sanki 36yı beklemez gibi geliyordu. Ağrılarım sızılarım vardı. 38 oluyorum daha gelen giden yok :)
Doktorun zaten bir risk görse söylerdi kuzum. Sen stresten uzak dur, bol bol dinlen, bebişe kilo aldıracak şeyler ye. Gerisi takdiri ilahi :)