Herkese selam, rutin idrar testimde eritrosit 9, lökosit 1 çıktı. Doktorum da monurol ve donaxyl vajinal fitil verdi. Aynı zamanda progestan kullaniyorum fitil olarak. Bu sonuçlara göre sizce monurol ve donaxyl fazla mı? Bazı doktorlar bol sh iç geçer diyor. İlaç kullanmaya biraz uzak bakıyorum. Lütfen aynı durumda olan yazabilir mi